Norsborg & betongen









Som sagt, vi åkte till mormor. Hon lagade plättar och soppa, vräkte ur sig citat som bara min mormor kan. Hon pratade om andra världskriget och hur hon återanvänder plastpåsar. vi gick den korta vägen som egentligen vara den långa vägen till loppiset som var stängt. Simon och jag stannade där 3 timmar längre än vi tänkt. Men sen åkte vi därifrån, precis i tid för att inte känna att det var försent eller för tidigt för att få skuldkänslor.

Väl på ensam tåget hem så kom starten på den helveteshelg jag haft. Igår fyllde lillebror 18 och idag slösade jag bort 1400 på mindre än en halvtimme på ett par uppdragsköpta jeans och en spontanköpt vinterjacka, aj! Imorgon så ska jag både assistera och praktisera hos en fotograf, efter det blir det en och annan "serious buisness"..

Comments
Postat av: skentrevlig

gillar bilden på din mormor, så söt!

2009-11-05 @ 12:11:11
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: popluggen

men ååh vilka vackra bilder!

2009-11-05 @ 20:00:32
URL: http://popluggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0