twentytwo grand job



Det känns så bra att det har rullat in en del fotouppdrag i veckan och att jag faktikst tjänat lite stålarr! Igår och idag så har jag känt mig väldigt produktiv och har fått iordning en hel del med mitt företag. Hoppas på mer uppdrag, men ingenting på gång riktigt än. Mina första bilder i Groove magasin har också blivit tryckta, det var i och försig förra veckan... eller förr förra.. Men jag har inte sett dem förrens.. nyligen. Inga direkta favoritbilder, men känns kul ändå. Så spring och hämta dig ett ex och häng upp på väggen vet jag!!
Nu ska jag sova, ladda inför helgen. Hört rykten om att det vankas storslagen utekväll imorgon.






Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0