Get mama a house

Kvällen på Berns i torsdag var ganska kort men intensiv! Väl på Berns så var det sjuukt mycket folk och jag som bara hade varit där en gång tidigare på någon modevisning för något år sen, hade ingen aning vart jag skulle ta vägen. Hittade lyckligtvis till hotellentrén där jag skullé hämta ut mitt "branchpass" som de kallade det heh. Brukar kunna klara mig på att lita på min instinkt, men efter entrén så hittade jag inte mer. Det var speglar och trappor  överallt och fullt med folk. Tror jag gick genom resturangen 6 gånger och frågade 4 personer för att sedan hitta fram till scenen,  haha.




Teddybears spelning var tokig hursomhelst och jag passade på att fota från ungefär alla platser jag egentligen inte skulle ha fått. Ovetande personal och rådjursögon gör susen. Tillslut snodde jag åt mig bästa platsen uppe på balkongen och såg klart på konserten - som tog slut efter ungefär halva tänkta tiden. Björnarna visade på time out och sa hejdå. Tekniken var inte där. Robyn kom ut och improviserade tillsammans med någon beatbox snubbe.
När det var slut vände jag mig om och krockade nästan med Miike Snow! (Popagandas höjdpunkt en vecka tidigare). Han var där med sin tjej som råkade vara den fula tjejen från Apoliva reklamen, ni vet. Men en sak, hon är mycket snyggare i verkligheten.

Inget hann faktiskt bli tråkigt

Comments
Postat av: Eric

Jösses vilka snygga bilder!

2009-09-06 @ 20:15:52
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0