“There are some days when I think I'm going to die from an overdose of satisfaction.”




Insett sedan länge hur dålig bloggare jag är och att jag antagligen aldrig kommer göra något åt det. Men en sammanställning av få bilder får representera förra veckan. Definitivt inne i en foto-svacka. Inte jättemycket som hände men jag var i alla fall på Moderna Museet och såg Dali utställningen med mormor. Hängde i stan mest varje dag. Slösade 60 kronor loppis för en kavaj, en bok med krigsbilder från 50-talet, en väska och fem ramar. Varit nattäventyr och Groove fest på Hornstulls strand och tja, det var festligt värre! Slutligen en sann bakisbild från när jag precis kommit hem från min savior Jennifer. Festdressen var fortfarande på och man var sådär fräschig som man bara kan bli på en söndagmorgon.

Ikväll har jag varit och sett Nick Cave, mer om det imorgon. Men en sak; DET VAR NOT BAD AT ALL.


Comments
Postat av: Jennifer L

Det gör inget, jag tycker om din blogg iaf! Och det var en festlig kväll det där, haha <3

2009-10-21 @ 16:32:12
URL: http://jenniferl-art.devote.se
Postat av: popluggen

helt random och lite sjukt kanske..... men jag gillar din näsa! haha

2009-10-22 @ 19:15:12
URL: http://popluggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0