-

Ikväll är det sista visningen på den lägenhet som jag kärat ner mig i sedan i fredags, den som gjorde att det pirrade i magen varje gång jag tittade på den. Men nu har jag bestämt att jag INTE ska gå på visningen längre. För någon jävel har budat 1 400 000RIKSDALER för den lilla ettan. Skulle bara göra ont att stå i den och veta att jag har noll chans.

Jag har hela tiden haft i tankarna att det fanns en litenliten chans - hade tänkt att köpa en trisslott och vinna 975 000. Eftersom att chansen att man vinner över tio tusen kronor är 0,000006% och jag har tur när jag minst anar det (källa - en livslång studie) så hade jag inte gett upp hoppet när jag först såg den i annonsen.
Men NU när någon uppåtnäsatjej med rika föräldrar budat 1.4 mille så är det mer.. kört.
Läste någonstans att att sannolikheten att träffas av blixten  är 30% större än att vinna en miljonvinst på Triss.
Inte ens molnigt idag.

Får väl bo kvar en stund till då..


Comments
Postat av: Eric Dödens

Synd, det var en jättefin lägenhet.

2009-09-15 @ 03:43:47
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/
Postat av: m

It sure is..

2009-09-15 @ 10:31:35
URL: http://mittsistaforsok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0