Burglary skills

En sak jag faktiskt saknar på lördagar är Trädgården under bron. En av de få uteställen som alltid har varit en bra utekväll på. Men nu kämpar myndigheterna för att få stänga ner stället.



Hahah, den här klippet hittade jag i min mobil för någon dag sen, ett gammalt videoklipp från i somras då vi efter stängning på Trädgården gick ett gäng till Eriksdalsbadet för att göra inbrott för att bada i utepolen. Det här är precis efter jag har klättrat över stängslet och klättrat tillbaka igen, för vakterna kom. Meningen här är nog att vi skulle "uppehålla" vakten så att de två som redan nått polen på eriksdalsbadet kunde ta sig ut, utan att bli fasttagna. Underbart löjliga argumentationer och hur vakten härmar mini Schulman. Sen jennifers förtvivlan i slutet <3

"vill du ha min adress?"


Comments
Postat av: Jennifer L

HAHA! En av de roligaste och knäppaste kvällarna från i sommar <3

2009-09-08 @ 15:42:17
URL: http://jenniferl-art.devote.se
Postat av: m

haha verkligen! saknar vilda varma sommarnätter

2009-09-08 @ 16:09:33
URL: http://mittsistaforsok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0